Welcome to DU! The truly grassroots left-of-center political community where regular people, not algorithms, drive the discussions and set the standards. Join the community: Create a free account Support DU (and get rid of ads!): Become a Star Member Latest Breaking News General Discussion The DU Lounge All Forums Issue Forums Culture Forums Alliance Forums Region Forums Support Forums Help & Search

General Discussion

Showing Original Post only (View all)
65 replies = new reply since forum marked as read
Highlight: NoneDon't highlight anything 5 newestHighlight 5 most recent replies
Be Very Afraid! [View all] Skinner Oct 2013 OP
Perfect. n/t FSogol Oct 2013 #1
I'm dressing up as a Republican later. Coyotl Oct 2013 #54
Happy Halloween to you and the kids! RiffRandell Oct 2013 #2
heh... Ohio Joe Oct 2013 #3
You have much better neighbors than I do tkmorris Oct 2013 #4
That's the photo where he looks most like Damien from the Omen, all grown up. nt onehandle Oct 2013 #5
FINALLY! Ted Cruz explained! lark Oct 2013 #40
Ahhhhhh! HappyMe Oct 2013 #6
That is creepy and scary! Hang garlic around that fast! n/t RKP5637 Oct 2013 #7
What a great neighborhood! NYC_SKP Oct 2013 #8
Eek! That's wonderful! nt frogmarch Oct 2013 #9
Damn, Skinner! There's scary and then there's gross. LuvNewcastle Oct 2013 #10
Creepy and smarmy all at the same time. stage left Oct 2013 #11
Yikes, I'm afraid.. scarier than any zombie. Oh wait, it is a zombie! mountain grammy Oct 2013 #12
LOL BumRushDaShow Oct 2013 #13
ROFL!!!! n/t BlancheSplanchnik Oct 2013 #23
They do, actually. riqster Oct 2013 #28
Too true!!! hue Oct 2013 #35
Exactly!! n/t hue Oct 2013 #37
Scary mosters and super creeps.... Bluenorthwest Oct 2013 #14
lmao graywarrior Oct 2013 #15
Oh my Gawd, it just dawned on me, he looks like Victor Buono..... Burma Jones Oct 2013 #16
An insult to Mr. Buono nt riqster Oct 2013 #30
True, I shouldn't speak ill of the dead....... Burma Jones Nov 2013 #65
...or Joe McCarthy leftstreet Oct 2013 #31
Evil re-incarnated!! n/t hue Oct 2013 #36
HA! Vinnie From Indy Oct 2013 #17
Nothin' scarier than a pouty sociopath, that's for sure! ReRe Oct 2013 #18
OMG, that's funny. True, too. nt Nay Oct 2013 #19
Mommy! Make it go awaaaay! Zorra Oct 2013 #20
Ted Cruz and Paul Ryan would make one terrifying Munster Mash-Up Blue Owl Oct 2013 #21
Creep Personified. jsr Oct 2013 #22
hope your neighbors don't have to pressure wash their door BlancheSplanchnik Oct 2013 #24
I need to ask just one thing before I run screaming.... Ikonoklast Oct 2013 #25
LOL Scurrilous Oct 2013 #26
very creepy dude uponit7771 Oct 2013 #27
I love it, I want one gopiscrap Oct 2013 #29
Gave me goosebumps! k&r polichick Oct 2013 #32
More inspiring of rage than fear. Jester Messiah Oct 2013 #33
What a great Halloween mask (NT) The Wizard Oct 2013 #34
stealing! La Lioness Priyanka Oct 2013 #38
LOL! Amaril Oct 2013 #39
LOL! Grateful for Hope Oct 2013 #41
I'm Quivering From Head To Toe cantbeserious Oct 2013 #42
You and EarlG have Cruz on the brain today! Brigid Oct 2013 #43
Great now I'll be having nightmares tonight! CFLDem Oct 2013 #44
I'm in Texas. I wish my neighbors had a door. J/k Th1onein Oct 2013 #45
I don't know whats worse... yuiyoshida Oct 2013 #46
that's some scary.... spanone Oct 2013 #47
Meh. cui bono Oct 2013 #48
That's his cute/wicked little shy/sly look at me face. Auntie Bush Oct 2013 #49
Hillary or Elizabeth will easily kick his butt Mosaic Oct 2013 #50
Ah! Good one... icymist Oct 2013 #51
Love it. bvar22 Oct 2013 #52
There's something about that expression in that picture... Warren DeMontague Oct 2013 #53
UHHHHHHHHHHHHH-GLEE!!! DinahMoeHum Oct 2013 #55
That's a great picture to use to teach your children about "bad men". nm rhett o rick Oct 2013 #56
Poltergeist scary Southside Oct 2013 #57
That is pretty scary. Uncle Joe Oct 2013 #58
I think he has a holloweenie.... WCGreen Oct 2013 #59
LOL my child would not blue14u Oct 2013 #60
I see him more as "The Joker" SleeplessinSoCal Oct 2013 #61
I would definitely scream n/t Oilwellian Oct 2013 #62
Now I'll never get to sleep! DirkGently Oct 2013 #63
Scariest thing I saw all night! Rhiannon12866 Nov 2013 #64
Latest Discussions»General Discussion»Be Very Afraid!